FANDOM

Інфармацыя
Людзі, якія будуць валяць з табой дурня падчас твайго школьнага жыцця, заўсёды будуць з табой. Калі ў тваім жыцці будуць такія сябры — ты заўсёды зможаш усміхнуцца, колькі б болю ні прыйшлося перацярпець.
Ёхэй Сунохара (春原陽平, Sunohara Yōhei) — лепшы сябар Окадзакі, а таксама хуліган. Дзякуючы рэкамендацыі футбольнага клуба, ён паступіў у Прыватную Старэйшую Школу Хікарыдзакі, але быў выгнаны з футбольнай каманды, а пазней з клуба, з-за бойкі. Гэта прывяло да таго, што ён апярэдзіў Томою па прапуску заняткаў і стаў лянівым. Ён аднолькава валодае двума рукамі: левай — у спаборніцтвах і баях (гэта згадваецца толькі ў анімэ), правай — пры напісанні. Яго натуральны колер валасоў - чорны, але Ёхэй аддае перавагу быць бландзінам, у ~After Story~ ён спыняе іх фарбаваць, каб не страціць працу. У яго ёсць малодшая сястра па імені Мэй Сунохара.

Clannad Edit

Ёхэй у асноўным з'яўляецца камічным персанажам. За свае паводзіны яго звычайна караюць ці збіваюць. Гэта можа быць Томоя, Томоё або Кё. Ёхэй з'яўляецца другарадным персанажам у арках Фуко і Нагісы. Ён прыдумаў ідэю з матчам 3 на 3, каб паказаць кружку спеваў аб немагчымасці хавацца за сваімі траўмамі.

Нягледзячы на тое, што ён не вельмі быў прывязаны да сваёй сястры, ён ніколі не даваў яе ў крыўду.

~After Story~ Edit

Першыя серыі ~After Story~ сканцэнтраваны на Сунохаре і яго сястры, у якіх Мэй хвалюецца за свайго брата. Думаючы што ён можа прыкінуцца шчаслівым ён шукае сабе падробленую дзяўчыну. Гэтай дзяўчынай становіцца Санаэ, якая апранаецца як школьніца. Тым не менш Мэй разумее, што ўсё гэта няпраўда і пачынае думаць, што Сунохара ўжо не настолькі сумленны і надзейны. Спадзяваючыся што ён вернецца ў асобе добрага брата яна прыкідваецца, што любіць Томою. Аднак, Ёхэй нічога не робіць.

Ёхэй не ходзіць у школу некаторы час. У гэты час Томоя, Нагіса і Мэй ідуць у футбольную каманду і просяць іх прыняць Сунохару назад, каб у яго з'явілася мэта ў жыцці. Нават пасля таго, як яны выконваюць стомныя заданні футбалісты не прымаюць Ёхэя назад, а замест гэтага пачынаюць здзекавацца над Мей. Ёхэй звяртаецца ёй на дапамогу, перапоўнены лютасцю, і яны разам з Окадзакі збіваюць каманду за здзекі. Пасля бойкі, паміж імі ўзнікае нязгоды і завязваецца бойка, у якой Сунохара хоча данесці, што ён заўсёды турбуецца пра сваю сястру. У бойку ўмешваюцца Мэй і Нагіса, і ўсе супакойваюцца. На наступны дзень убачыўшы свае распухлыя асобы яны пачынаюць смяяцца і зноў становяцца сябрамі.

Пазней у ~After Story~, ён заканчвае школу разам з Окадзакі, а таксама наведвае цырымонію выпуску Нагісы. Таксама ён прыходзіў да іх, калі Нагіса была цяжарная. Ёхэй пасля заканчэння школы пачынае працаваць у кампаніі.

Цытаты Edit

  • «Нават калі ва ўсіх усё наладзіцца і кожны будзе заняты сваім жыццём ... Нават калі мы знойдзем працу і набудзем новых калегаў і таварышаў ... Нават калі мы пажэнімся, завядзём дзяцей, будзем утрымліваць і абараняць нашы сем'і ўсё сваё жыццё ... нават тады ... калі нашы шляху перасякуцца, мы ўсміхнёмся адзін аднаму. Гэтакае сапраўднае сяброўства»
Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі