FANDOM

Інфармацыя
Праўда заўжды жорсткая.
Акіо Фурукава (古河秋生, Furukawa Akio) — бацька Нагісы. Нягледзячы на тое, што ён часта кажа і паводзіць сябе груба, ён вельмі добры. Ён працуе ў сваёй жа булачнай разам з Санаэ. У вольны час гуляе з суседскімі дзецьмі ў бейсбол. Часта, пасля таго як ён абражае хлеб Санаэ, яму даводзіцца з'есці яго, каб даказаць адваротнае. Яго рысы характару досыць моцна супадаюць з рысамі характару Томоі. Быў вымушаны адкрыць булачную разам з Санаэ, каб праводзіць больш часу з Нагісай, а таксама стаў пекарам у ёй, бо яго жонка не ўмела выпякаць.

Clannad Edit

Упершыню мы бачым Акіо, калі Томоя прыходзіць у булачную Фурукавы. Пасля таго, як Томоя крытыкуе хлеб Санаэ, Акіо кажа яму, што ніхто не павінен так гаварыць пра яе хлебе, а таксама пагражае яму. Але, як толькі ён бачыць, што Томоя сябар Нагісы, яго агрэсіўны настрой знікае. У любым выпадку, ён з падазрэннем ставіцца да Томое, а таксама дае яму дзіўныя мянушкі. Гэта працягваецца ў плыні большай часткі першага сезону.

Гаворыцца, што Акіо раней быў акцёрам у тэатральнай групе, але быў вымушаны пакінуць яе, з-за здароўя Нагісы. Ён распавядае гісторыю пра тое, як Нагіса ледзь не памерла з-за таго, што ён і Санаэ былі вельмі нядбайнымі, бо яны былі занадта занятыя сваёй працай. Але ён не шкадуе аб тым, што кінуў ранейшую працу, бо пакуль шчаслівая Нагіса — шчаслівы і ён. Ён таксама супакойвае Нагісу ў серыі «Дзве цені».

~After Story~ Edit

В ~After Story~ Акіо прапануе Томоі папрацаваць у булачнай. Калі Нагіса пачынае працаваць у сямейным рэстаране, ён апранаецца як рэпер, каб зрабіць фатаграфіі не раскрываючы сябе.

Калі Акіо пазнае аб цяжарнасці Нагісы, ён распавядае поўную гісторыю пра тое, як Нагіса ледзь не памерла.

Разам з Санаэ на працягу пяці гадоў выхоўваў Усіо.

Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі