FANDOM

Інфармацыя
Ботан (ボタン, Botan) — гадаванец Кё. Нягледзячы на тое, што ён любіць сваю гаспадыню, Ботан вельмі моцна баіцца яе сястры — Р'ё. Паколькі яна аднойчы паспрабавала выкупаць яго ў гарачай вадзе і ён расцаніў гэта, як спробу зварыць яго. Ботан вядомы сваёй адзінай фразай: «Puhi-Puhi».

Clannad Edit

Ботан часта спрабуе патрапіць у школу, каб убачыць Кё. З-за сваіх маленькіх памераў многія любяць называць яго «ежай». Гэта часцяком прыводзіць Кё ў лютасць, з-за чаго яна нападае на іх з слоўнікам. Яна адзначыла, што Ботан валодае 7 сакрэтнымі здольнасцямі. Некалькі з іх былі паказаны ў анімэ і візуальнай навеле. Адной з гэтых здольнасцяў з'яўляецца «Pillow», гэтая здольнасць дазваляе Ботану становіцца вельмі падобным на мяккую цацку. Томоя мяркуе, што ўсе гэтыя здольнасці з'яўляюцца паказчыкам жорсткасці да жывёл.

~After Story~ Edit

У Clannad ~After Story~ Ботан стаў дарослым кабаном. Ён — талісман дзіцячага саду. Ботан дазваляе дзецям катацца на яго спіне, так як гэта яму падабаецца. Кё сцвярджае, што ўсе дзеці вельмі любяць яго і гэта пацвярджаецца пасля таго, як Томоя бачыць Усіо верхам на кабану. Замест таго, каб гаварыць «Puhi - Puhi», ён стаў гаварыць «Gofu».

Іншае Edit

  • У анімэ Ботан жаночага полу, у той час як у арыгінальнай навеле — мужчынскага.
Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі