FANDOM

Інфармацыя
Котомі Іціносэ (一ノ瀬ことみ, Ichinose Kotomi) — адна з галоўных жаночых персанажаў, якая ў мінулым годзе была аднакласніцай Томоі, аднак, як і Кё зараз вучыцца ў іншым класе. Уваходзіць у дзясятку лепшых вучняў па ўсіх прадметах з усёй краіны. Яна заўсёды ідзе ў бібліятэку, каб вывучыць дадатковы матэрыял. Котомі — вельмі ціхая і нясмелая дзяўчынка. У вольны час гуляе на скрыпцы, хоць атрымліваецца ў яе «не вельмі».

Музычная тэма Котомі — «Étude Pour les Petites Supercordes».

Clannad Edit

Томоя сустракае яе, але не памятае пра тое, што ў дзяцінстве яны былі добрымі сябрамі. Пасля некалькіх сустрэч з Котомі, Томоя пачынае прапускаць чацвёрты ўрок, каб правесці час з ёй. Неўзабаве яна вырашае ўступіць у драмгурток.

Як раз у той час калі Котомі пачынае адкрывацца ўсім, аўтакатастрофа прымушае яе ўспомніць пра што-нішто жахлівае, з-за гэтага яна сыходзіць дадому. Томоя наведвае яе дома і пазнае, што яны былі сябрамі дзяцінства, але перасталі мець зносіны пасля смерці бацькоў Котомі ў авіякатастрофе. Яна просіць Томою пакінуць яе дом.

Томоя вырашае адрамантаваць яе сад, у той час як астатнія вырашаюць зрабіць ёй падарунак на дзень нараджэння ў выглядзе скрыпкі. На жаль, яна зламалася. На наступны дзень апякун Котомі прыносіць чамадан яе бацькоў, у ім ляжыць плюшавы мядзведзік — падарунак, які ішоў ад дня смерці яе бацькоў па ўсім свеце, на працягу 10 гадоў, пакуль не знайшоў свайго ўладальніка. У канцы, яе сябры ўсё ж дораць ёй адрамантаваным скрыпку.

~After Story~ Edit

В ~After Story~, катом з'язджае ў Амерыку, каб працягваць навучанне. Аднак часам яна вяртаецца ў Японію, каб адведаць Томою і астатніх. Яна моцна зацікаўлена ў тым, над чым працавалі яе бацькі. А менавіта — «Тэорыя аб паралельных светах». Гэтая тэорыя растлумачыць існаванне Ілюзорнага свету. У апошні раз мы яе бачым, калі яна раз'язджае на сваёй машыне, як мяркуецца, у ЗША.

Іншае Edit

  • У анімэ Котомі — адзіная, хто бачыць у Томоі толькі сябра.
  • Любоў да гульні на скрыпцы тлумачыцца тым, што ў дзяцінстве яна гуляла на ёй.
  • Катом без праблем можа мець зносіны з Нагісай і Томояй, аднак з іншымі яна адчувае сябе няўпэўнена.
  • Аўтамабіль, на якім ездзіць Котомі, мяркуючы па ўсім, створаны на аснове сучаснага Volkswagen Beetle.
  • Сярод усіх жаночых персанажаў, у Котомі самыя вялікі грудзі.
Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі