FANDOM

Інфармацыя
Рыэ Нісіна (仁科りえ, Nishina Rie) — вучаніца Прыватнай Старэйшай Школы Хікарыдзакі. Раней яна цудоўна грала на скрыпцы, дзякуючы чаму выйгравала ў мностве конкурсаў. Яна павінна была развіваць свой талент далей, але на жаль трапіла ў аварыю, з-за яе яна больш не можа гуляць на скрыпцы як раней. Яна запала ў дэпрэсію, бо страціла мэту свайго жыцця. Тым не менш Комура паказаў ёй, што яшчэ не ўсё страчана, калі расказаў ёй аб хоры, бо высветлілася, што Рыэ можа выдатна спяваць. Такім чынам, яна знайшла новую мэта, яна вырашыла аднавіць гурток спеваў. Яе лепшая сяброўка — Сугісака.

Clannad Edit

Упершыню мы бачым Рыэ, калі яна дае скрыпку катом, каб тая папрактыкавацца ў гульні на ёй. Пазней, калі драмгурток прыходзіць да Комуры, каб папрасіць яго стаць іх куратарам, ён кажа, што ўжо паабяцаў кружку спеваў быць іх куратарам. Рыэ не супраць падзяліць куратара паміж кружкамі, але яе сяброўка Сугісака пасылае ліст з пагрозамі Нагісе, а пасля распавядае гісторыю Рыэ. Нягледзячы на лютыя пратэсты Сунохары, Нагісы вырашае адмовіцца ад Комуры. Аднак праз некаторы час, Ёхею ў галаву прыходзіць ідэя. Ён хоча згуляць матч з баскетбольнай камандай, такім чынам ён спадзяецца зрабіць уражанне на Рыэ і Сугісаку. Пасля перамогі, Рыэ згаджаецца падзяліць Комуру з драмгуртком. Аднак студсавет выступае супраць такога пагаднення, на шчасце ўсё наладжваецца, калі Томоё становіцца прэзідэнтам студсавета.

~After Story~ Edit

В ~After Story~ Рыэ адна з нешматлікіх сяброў Нагісы. Яна не далучаецца да драмгуртку, так як моцна занятая кружком спеваў, аднак яна ўсё яшчэ мае зносіны з Нагісай. Пасля выпуску пачынае працаваць у сямейным рэстаране разам з Сугісакай, а пазней і з Нагісай. У апошні раз мы бачым яе разам з Сугісакай.

Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі