FANDOM

Інфармацыя
Санаэ Фурукава (古河早苗, Furukawa Sanae) — маці Нагісы. Звычайна яна вельмі ранімая і крыўдлівая, але калі трэба, яна можа стаць упэўненай і надзейнай. Працуе ў сямейнай булачнай разам з Акіо. Зрэшты, у яе не вельмі добра атрымліваецца выпякаць, а яе хлеб ніхто не купляе. Вельмі часта Акіо крыўдзіць хлеб Санаэ, не ведаючы, што яна стаіць ззаду, пасля чаго яна ўцякае ў слёзах. Яна таксама навучае дзяцей у сябе дома. Яе вельмі часта прымаюць за старэйшую сястру Нагісы. Гэта можна заўважыць у арцы Сунохары, дзе Санаэ выступае ў якасці дзяўчыны Ёхэя, аднак ніхто не бачыць, што яна дастаткова дарослая.

Санаэ мае важную ролю ў ~After Story~, бо яна вельмі часта прыязджае да Нагісы калі ёй дрэнна, а асабліва часта калі Нагісы цяжарная. Перад тым, як працаваць у булачнай, была настаўніцай у сярэдняй школе, але была вымушаная пакінуць працу з-за здароўя Нагісы. Яна разам з Акіо выхоўвала на працягу пяці гадоў Усіо. Таксама менавіта Санаэ падбудавала паездку Томоі і Усіо на поўнач. Яна ведае Сіно, зрэшты, калі яны сустрэліся застаецца загадкай.

Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі