FANDOM

Інфармацыя
Томоё Сакагамі (坂上智代, Sakagami Tomoyo) — адна з галоўных гераінь Clannad, а таксама дзяўчына Томоі ў Tomoyo After ~It's a Wonderful Life~. Яна пераходзіць у Прыватную Старэйшую Школу Хікарыдзакі на другім годзе навучання. Мае рэпутацыю «цвёрдай дзяўчыны». У мінулым вылоўлівала ўдзельнікаў розных банд. Нягледзячы на тое, што Томоя старэй яе, яна не праяўляе да яго павагі як да старэйшага. У яе ёсць малодшы брат па імя Такафумі, а таксама зводная сястра — Томо.

Музычная тэма Томоё — «Her Determination».

Clannad Edit

Томоё ўпершыню з'яўляецца, калі каля школы пачынаюць ездзіць два байкера, яна ў адзіночку спыніла іх і павяла да дырэктара, пасля гэтага Томоё становіцца папулярнай дзяўчынай. Сунохара вырашае, што ўсё было падстроены і таму вырашае паказаць ёй, што дзяўчыны слабым хлопцаў. У баі яна перамагае яго і гэта прымушае яго ўсумніцца ў палавой прыналежнасці Томоё. З-за гэтага ён кожны раз атрымліваў ад яе «на арэхі». Томоё выкарыстоўвае многоўдарное комба са сваіх удараў.

У адным з гутарак, Томоё распавядае Томоі пра сваё жаданне стаць прэзідэнтам студсавета. Пазней, мы даведваемся, што гэта абумоўлена жаданнем захаваць школьную сакуру, так як яе павінны спілаваць. У рэшце рэшт яна становіцца прэзідэнтам.

~After Story~ Edit

В ~After Story~ Томоё не вельмі часта з'яўляецца. Мы яе бачым, калі Сунохара шукае сабе часовую дзяўчыну, і, калі яна прыходзіць да Місаэ па параду. Таксама яна згадваецца ў арцы Міядзавы, так як яна лічыцца адзінай, хто можа перамагчы Кадзуто. У апошняй серыі яе паказваюць, калі яна глядзіць на захад.

Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі