FANDOM

Інфармацыя
Юкінэ Міядзава (宮沢有紀寧, Miyazawa Yukine) — вучаніца другога класа. Звычайна яе можна сустрэць у пакоі, якая адносіцца да бібліятэкі, якая цяпер выконвае ролю дапаможнага памяшкання. Прымаючы там гасцей, можа пачаставаць іх гарбатай і лёгкімі закускамі. Па характары яна вельмі мяккі чалавек, і імкнецца быць у добрых адносінах з усімі, яе паважаюць нават гарадскія хуліганы.

У кнігах і часопісах, якія захоўваюцца ў яе пакоі, яна знаходзіць розныя загаворы, і часам прапануе іх Окадзакі, прычым гэтыя заклінанні звычайна спрацоўваюць.

Музычная тэма Юкінэ — «Tea Party in the Reference Room».

Clannad Edit

Томоя ўпершыню сустракае яе, калі шукае кнігу, якая дапаможа Нагісе правільна прамаўляць гаворка, у бібліятэцы старога крыла. Ён дзякуе яе за гасціннасць, а на наступны дзень, з-за цікаўнасці Ёхэя, прыводзіць Сунохару з сабой. Пасля гэтага Томоя, Нагіса і Ёхэй рэгулярна прыходзілі ў бібліятэку да Юкінэ.

Пазней яна паказвае Томое і Ёхэю кнігу загавораў; яна прапануе ім апрабаваць некаторыя з іх. Самы вядомы загавор, зрабіў так, каб Томоя быў зачынены ў сховішча спартзалы разам з Кё.

~After Story~ Edit

В ~After Story~ нам паказваюць, што Юкінэ мае сяброў з банды. Яна звязаная з імі, з-за свайго брата, які быў лідарам банды. Ратуючы свайго сябра, ён трапіў у бальніцу, дзе пазней памёр. Гэта стала моцным ударам як для Юкінэ, так і для банды. Удзельнікі групоўкі лічаць яе сваёй «клапатлівай старэйшай сястрой». Зрэшты, факт смерці Кадзуто быў скрыты ад астатніх, каб іншая банда не пазнала аб гэтым.

У яе арцы, пасля бітвы паміж групоўкамі. Пасля бітвы паміж Томояй і лідарам другой банды, Сасакі, уся праўда пра яе брата была раскрытая. Пасля гэтага, яна і абедзве банды наведалі магілу Кадзуто. Там, абедзве групоўкі вырашылі, што час спыніць гэтую «вайну». Пасля гэтых падзей, яна распавядае Томое, Нагісе і Ёхэю пра агеньчыкі.

Таксама, яна, як і астатнія, прысутнічала на цырымоніі ўручэння дыплома Нагісе. Пазней, мы бачым яе на фота падчас святкавання Новага года, дзе яна паказана разам з удзельнікамі двух банд, якія жывуць у міры. Праз год яна ўсё яшчэ сябруе з бандамі.

Персанажы
Галоўныя Томоя ОкадзакіНагіса ФурукаваСанаэ ФурукаваАкіо ФурукаваР'ё ФудзібаясіКё ФудзібаясіМэй СунохараФуко ІбукіЁхэй СунохараКотомі ІціносэТомоё СакагаміЮкінэ МіядзаваУсіо Окадзакі
Другарадныя БотанРыэ НісінаНаоюкі ОкадзакіМісаэ СагараКоко ІбукіЮсукэ Ёсіно
Эпізадычныя Тосіо КомураІсогайМіцуіСугісакаКотаро ІціносэМидзуэ ІціносэДжэнтльменКадзуто МіядзаваЮСасакіКацукі СімаІгарасіСіно ОкадзакіСакі і ЮкіМенеджэр Ernesto HostХарадаЯгіКіносітаОгаміКапітан баскетбольнай камандыКласны кіраўнік 3-AКласны кіраўнік 3-DКапітан тэніснай каманды
Іншыя Дзяўчына ў ілюзорным свецеЛялька з сьмецьцяКаппэй ХірагіТакафумі СакагаміКанакоТомо МісімаАцуко Окадзакі